SLEVA 30%  NA VŠE NA NAŠÍ PRODEJNĚ - ukončení prodeje

Navštivte naši stylovou prodejnu spodního prádla na adrese Pivovarská 178 v Žebráku, kde se o vás postarají naše zkušené asistentky. Máme otevřeno pondělí - pátek od 8.30 do 17.00 a v sobotu do 12.30.

 
czk eur
Doprava zdarma od 4 000 Kč

Obchodní podmínky

Všeobecná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) platí pro nákup v internetovém obchodě Bezva prádlo společnosti A.B.C., spol. s.r.o., IČ: 47551097 a jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Podáním závazné objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

Vymezení pojmů

E-shop – internetový obchod na adrese: https://www.bezvapradlo.cz/

Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní smlouva o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.

Kupní smlouva – smlouva uzavřená mezi kupujícím a prodávajícím prostřednictvím eshopu , jejímž předmětem je koupě zboží.

Dodavatel / prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Jedná se o společnost A.B.C., spol. s.r.o., Pivovarská 178, 267 53 Žebrák, IČ: 47551097, zastoupená Mgr. Věrou Tukovou. Tato společnost je zároveň provozovatelem eshopu.

Kupující - spotřebitel - je osoba, která uzavře prostřednictvím eshopu kupní smlouvu s prodávajícím.

Spotřebitel - je osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem a nebo s ním jinak jedná.

Zboží – věci, které se prodávají prostřednictvím eshopu

Uzavření kupní smlouvy – objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Pracovní dny – jsou dny v kalendářním týdnu od pondělka do pátku s výjimkou sobot, nedělí a dnů na něž v souladu s platnými právními předpisy připadají na státem uznané svátky

Kurýr – smluvní dopravce zajišťující zboží od prodávajícího ke kupujícímu

Občanský zákoník – zákon č. 89/2012 Sb, občanský zákoník

 

Postup při uzavírání kupní smlouvy

1. Návrhem k uzavření kupní smlouvy /nabídkou/ je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránky eshopu. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícímu.

2. Zboží v eshopu je řádné označeno názvem, je vyobrazeno společně se slovním popisem, složením materiálu. Zboží je vyráběno v různých velikostech a barvách a kupující má možnost si vybrat odpovídající barvu a velikost před tím, než zboží umístí do „košíku“.

3. Kupující si vyber zboží dle potřebných parametrů (velikost a barva) a umístí zboží do nákupního košíku tak, že klikne na tlačítko „Přidat do košíku“. V průběhu objednávání zboží má kupující možnost se vracet k jednotlivým krokům procesu objednávky a tím objednávku kontrolovat, případně opravovat do doby, než se objednávka stane závaznou, což se stane kliknutím na odkaz „Odeslat objednávku. Dokud tak neučiní, může objednávku nejen opravovat, ale i zrušit tak, že přeruší provádění jednotlivých kroků vedoucích k odeslání objednávky.

4. Po odeslání závazné objednávky zboží, obdrží kupující na emailovou adresu, kterou uvedl v objednávce potvrzení objednávky. Toto potvrzení bude obsahovat číslo objednávky a shrnutí údajů uzavřené kupní smlouvy.

5. V souvislosti s objednávkou zboží může prodávající kupujícího kontaktovat telefonicky na telefonní číslo uvedené kupujícím při vytváření objednávky.

6. Kupní smlouva je uzavírána prostřednictvím eshopu, tedy s použitím prostředků komunikace na dálku, Prodávající se v této souvislosti neúčtuje žádné další poplatky, což platí i v případě telefonické objednávky.

7. Objednávka se po potvrzení stává uzavřenou kupní smlouvou mezi kupujícím a prodávajícím. Potvrzená objednávka je archivována za účelem jejího splnění a další evidence. Je přístupná kupujícímu po přihlášení do jeho uživatelského účtu. Kupující má právo zrušit objednávku (odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy) bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku odeslání zboží. Tuto skutečnost může kupující sdělit prodávajícímu telefonicky a nebo emailem. Tato možnost platí i pro opravu (změnu) objednávky a to až do okamžiku předání zboží kurýrovi.

MALL Pay – Využitím této metody souhlasíte s obchodními podmínkami MALL Pay.

VOP a Informační memorandum (GDPR) MALL Pay

https://mallpay.cz/vseobecne-obchodni-podminky

https://mallpay.cz/informacni-memorandum

Výměna a vrácení zboží

Zakoupené zboží zkoušejte výhradně na spodní prádlo. Pokud jste obdrželi výrobek, který Vám nevyhovuje svou velikostí nebo barvou, zašleme vám výrobek nový. Je pouze nutné zboží poslat ve stejném obalu nebo jemu podobnému, aby se zabránilo poškození. 

V případě výměny : do balíčku vložte Váš požadavek, za jaké zboží či velikost vrácené zboží vyměnit. Poštovné za znovu zaslanou zásilku činí 70,- - Balíček Na poštu. Poklud si vyberet jiný druh dopravy, prosím informujte nás, výše poštovného bude účtována dle aktuálních  cen přepravce.

V případě vrácení: do balíčku vložte na jaký bankovní účet poslat zpět peníze / peníze složenkou neposíláme

Všechny podprsenky a plavky s vyztuženým bezešvým košíčkem balte do krabice (větší než je podprsenka), košíčky neprolamujteVýrobek musí být nenošený, nepraný, v původním stavu, se všemi visačkami a cedulkami.  V případě nedodržení pokynů pro vrácení nebo výměnu zboží Vám zboží bude zasláno zpět na vlastní náklady nebo bude ze zaplacené hodnoty zboží stržena procentuální hodnota dle rozsahu poškození. Ušpiněné prádlo a zboží nevyhovující obvyklým hygienickým standardům nebude vyměněno nebo případná reklamace nebude uznána. Výměna zboží bude provedena nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení vráceného, velikostně nevyhovujícího zboží. Účtováno Vám bude pouze poštovné a případný rozdíl mezi kupní cenou původního a nově objednaného zboží. V případě vrácení zboží zašleme peníze zpět na váš bankovní účet. Prodávající (dodavatel) je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 14 dnů od odstoupení.

 

Dodací podmínky

1. Zboží je zasíláno zvoleným kurýrem na území České a Slovenské republiky. Osobní odběr je možný v prodejně na adrese Pivovarská 178, 267 53 Žebrák

2. Téměř veškeré zboží je skladem a ihned k dodání. Pokud si objednáte do 12,00 hodin a způsob platby dobírkou, obdržíte zboží následující pracovní den. V případě zvolení bezhotovostní platby. Je zboží odesíláno do jednoho pracovního dne /zpravidla ten den/, kdy je platba připsána na účet prodávajícího.

3. Termíny dodání jsou informativní. Vždy platí informace zvoleného kurýra.

4. Náklady na poštovné i balné, které kupující zvolil v objednávce nese kupující. Náklady se odvíjí aktuálním ceníkem přepravců.  Ceny jsou uvedeny  v kategorii Doprava. 

 

Kupní cena

1. Kupní ceny zboží a služeb jsou v eshopu uváděny včetně DPH. Náklady na dodání zboží se liší podle zvoleného způsobu dodání.

2. Kupní cena uvedená u zboží v okamžiku provedení objednávky je kupní cenou závaznou pro obě dvě strany. Cena se nezmění ani v případě, že ze strany prodávajícího následně dojde k úpravě ceny za zboží /sleva, akce a podobně/.

3. S platnými právními předpisy si prodávající vyhrazuje právo měnit kupní ceny za zboží, které je nabízeno k prodeji. Prostřednictvím eshopu.

4. Pokud prodávající bude poskytovat slevy, lze ji uplatnit pouze jednou a nelze slevy a kupóny sčítat. Pokud dojde při výkladu slevy k nejasnostem, platí výklad použití prodávajícího.

5. Při uplatnění dárkového poukazu musí být vyčerpána celá částka. Nevyčerpaná suma se zpětně nevyplácí a ani nepřevádí. Pokud je hodnota dárkového poukazu (slevového kuponu) vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na nový poukaz či kupon nepřevádí a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí.

 

Platební podmínky

1. Platba kupní ceny se provádí v korunách českých a nebo eur.

2. Kupující si může vybrat ze dvou způsobů placení kupní ceny.

a) Dobírka – platba při převzetí zboží od kurýra v hotovosti a nebo platební kartou

b) Platba převodem – převod peněz z účtu kupujícího na účet prodávajícího. Platba probíhá na základě potvrzené objednávky.

c) Platba kartou

3. Zvolený způsob platby lze změnit jen se souhlasem prodávajícího.

 

Podmínky odstoupení od kupní smlouvy

1. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené s kupujícím v případě, že kupující neprovede bezhotovostní platbu do sedmi pracovních dnů, kdy byla uzavřena kupní smlouva

2. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené s kupujícím v případě, že objednané zboží se již nevyrábí a nebo nedodává. V případě zjevné chyby ceny /cena neobvyklá pro daný druh zboží/

3. Kupující může kdykoliv od okamžiku, kdy došlo k uzavření kupní smlouvy, do okamžiku, kdy bylo zboží prodávajícím odesláno, požádat prodávajícího o zrušení kupní smlouvy. Kupní smlouva bude zrušena dohodou smluvních stran v okamžiku, kdy prodávající sdělí kupujícímu akceptaci návrhu na zrušení kupní smlouvy.

Podmínky odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího, který je spotřebitelem

V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dní od převzetí zboží.

Postup při odstoupení od smlouvy:

1. Nejpozději 14. den po převzetí zboží musí být prodávajícímu odeslán projev vůle směřující k odstoupení od smlouvy. Kupující může využít formulář, který si může stáhnout na eshopu. Zaslat prodávajícímu ho můžete elektronicky /email/ a nebo vložit do zásilky

2 Kupující je povinen zaslat zboží prodávajícímu na adresu: A.B.C., s.r.o., Pivovarská 178, 267 53 Žebrák, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. V souladu s §1820 odst.1 písmeno g) a § 1832 odst 3 občanského zákoníku nese kupující při odstoupení od kupní smlouvy náklady spojené s navrácením zboží Vrácené zboží by nemělo nést známky použití, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství) a v původním obalu..

3. V návaznosti na odstoupení kupujícího od smlouvy je prodávající povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit kupujícímu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání zboží, které prodávající nabízí. Prodávající však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá a nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

4. Kupující ve smyslu ustanovení § 1832 odst.1 občanského zákoníku souhlasí s tím, že mu prodávající vrátí přijaté peněžní prostředky bezhotovostně na jeho bankovní účet, který kupující sdělí prodávajícímu při odstoupení od smlouvy. V případě, kdy není možnost zaslat peníze bezhotovostně, odešle prodávající peníze složenkou na adresu kupujícího. V tomto případě bude sražena částka za zprostředkování této transakce Českou poštou.

 

který je spotřebitelem z vadného plnění - záruka

Prodávající odpovídá za kvalitu zboží. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí Toto neplatí v případě:

  • U zboží prodávané za nižší cenu s vadou, pro kterou již byla nižší cena ujednána

  • Na opotřebení zboží způsobené jejím obvyklým užíváním

  • Vyplývá to z povahy věci

Pokud se vyskytne vada, může kupující požadovat dodání nové věci bez vad. Lze-li vadu odstranit, může prodávající vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Právo na dodání nového zboží a nebo výměnu součásti má kupující v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li kupující od smlouvy a nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad na výměnu její součásti a nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást a nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Záruční doba běží od odevzdání zboží kupujícímu, byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dojití věci do místa určení.

Vyřizování reklamace kupujícího, který je spotřebitelem

Prodávající rozhodne o reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající nedohodne se spotřebitelem na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze opravit.

Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku sděluje prodávající, že s mimosoudní stížností se spotřebitel může obrátit na kontrolní orgán, kterým je Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.

Ochrana osobních údajů

Veškeré osobní údaje, které jsou prodávajícímu sděleny, nebudou bez souhlasu kupujícího poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům, vyjma případů nutných k realizaci kupní smlouvy na základě těchto VOP, a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Uzavřením kupní smlouvy uděluje kupující prodávajícímu souhlas ke zpracování osobních údajů za dále uvedených podmínek.

Osobní údaje budou zpracovávány v tomto rozsahu:

  • jméno a příjmení,

  • datum narození,

  • adresa bydliště,

  • telefonní číslo,

  • e-mailová adresa,

  • doručovací adresa,

  • bankovní spojení,

  • pohlaví.

    Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány k následujícím účelům:

  • plnění kupní smlouvy, vedení stavu zákaznického účtu, dodání zboží a plnění zákonných povinností plynoucích z odpovědnosti za vady (případné reklamace). Pro tyto účely jsou údaje zpracovány po nezbytně nutnou dobu k naplnění uvedených účelů.

  • v případě udělení souhlasu (např. uděleného v rámci soutěží, marketingových akcí, apod.) či v případě zpracování jména, příjmení, adresy a e-mailové adresy subjektu údajů a nevyjádření nesouhlasu se zpracováním za účelem: marketingového využití, nabízení výrobků a služeb a zasílání obchodních sdělení. V daném případě jsou údaje zpracovány po dobu do odvolání souhlasu, které může být učiněno písemně na adrese prodávajícího či v rámci každého jednotlivého obchodního sdělení zaslaného e-mailem.

    Prodávající, jakožto zpracovatel osobních údajů, je zároveň jejich správcem a získané osobní údaje budou zpracovány bezpečnou formou zamezující jejich zneužití. Osobní údaje jsou ukládány v bezpečné databázi. Osobní údaje budou zpracovávány manuálně (vlastními zaměstnanci i zpracovateli) a automatizovaně (vlastními zaměstnanci i zpracovateli).

    Souhlas se zpracováním osobních údajů se uděluje na dobu neurčitou. Kupující je oprávněn udělený souhlas ke zpracování osobních údajů kdykoliv odvolat sdělením odeslaným elektronicky na adresu: info@pradlo-abc.cz a nebo písemně do sídla prodávajícího.

    Kupující má právo na přístup k osobním údajům, má právo na jejich opravu, doplnění, má právo na jejich blokaci, může žádat prodávajícího o vysvětlení a odstranění závadného stavu prostřednictvím žádosti odeslané elektronicky na adresu: info@pradlo-abc.cz.cz nebo písemně do sídla prodávajícího. O následném postupu bude kupující informován písemně nebo e-mailovou zprávou.

    Kupující uzavřením kupní smlouvy vyjadřuje svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení na elektronickou adresu, kterou uvedl při registraci. Kupující může kdykoliv odmítnout zasílání obchodních sdělení dle předcházející věty buď kliknutím na odkaz uvedený v závěru jednotlivého obchodního sdělení, nebo sdělením odeslaným elektronicky na adresu: info@pradlo-abc.cz.

    Kupující dále souhlasí s ukládáním tzv.“cookies“ do jeho koncového zařízení (např. počítače) tak, aby se usnadnilo poskytování služeb informační společnosti; kupující má možnost odmítnout, aby "cookies" nebo podobné nástroje byly ukládány do jeho koncových zařízení, např. tím, že spustí ve svém prohlížeči funkcionalitu anonymního prohlížení.

     

    Řešení sporů

     

     Případné vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší s konečnou platností obecné soudy.

    Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je v oblasti finančních služeb finanční arbitr v rozsahu působnosti stanoveném právním předpisem upravujícím finančního arbitra (http://www.finarbitr.cz), v oblasti elektronických komunikací a poštovních služeb Český telekomunikační úřad v rozsahu působnosti stanovené právním předpisem upravujícím elektronické komunikace a poštovní služby (http://www.ctu.cz) a v případech, kdy není dána působnost orgánů uvedených výše, Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz) nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu; je-li pověřeným subjektem profesní komora s povinným členstvím, vykonává působnost v oblasti stanovené jiným zákonem, např. Česká advokátní komora (http://www.cak.cz). Bližší informace jsou dostupné na uvedených webových stránkách jednotlivých subjektů.

    Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

    Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

    Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

    . Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní urovnání sporu lze provést také prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz.

    Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, ve znění pozdějších předpisů, ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, ve znění pozdějších předpisů, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud. 

    Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.  

    Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

     

    Závěrečná ustanovení 

     

    Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Změny obchodních podmínek jsou vyhrazeny.